Klantgericht managen: opgelet voor intuïtief denken …

Terug naar het overzicht Klantgericht managen: opgelet voor intuïtief denken …

Datum: zondag 25 april 2021

Auteur(s): Tom Vandooren

Met behulp van theorieën en data stippelen managers minutieus de te volgen weg uit. Ook de weg die leidt naar meer klantgerichtheid. Maar daarbij wordt de hardnekkige aanleg die mensen hebben voor onlogische beslissingen vaak onderschat.

Ons snelle en intuïtieve denken heeft immer de neiging de controle over te nemen. We zijn dan ook – ook in ons streven naar klantgerichtheid – soms onze eigen grootste vijand.

Tom Vandooren (Quest-it) overloopt in onderstaand artikel enkele typische valkuilen die u altijd in het achterhoofd moet houden!.

 

                            

Geïnteresseerd in meer over klantgerichtheid?

Dan is het nieuwe boek "Over dienstbaarheid" van Tom Vandooren en Mathias Van Compernolle, boordevol inspirerende informatie en concrete cases, het ideale leesvoer.

Bestel uw exemplaar op de webshop van Uitgeverij Vanden Broele.

Abonnees van MATConnect kunnen deze publicatie hier online raadplegen.