MATConnect is een online bibliotheek van Vanden broele

Alles as a service - hoe ver rekt het elastiek?

Het ontlenen van boeken in de bibliotheek, het delen van wagens via carpooling, het gebruik van openbaar vervoer … alle kunnen zij beschouwd worden als een beginvorm van het product as a service businessmodel. Producten worden niet langer verkocht aan een consument. De consument betaalt voor een performante dienstverlening of voor het loutere gebruik van het product. Tegenwoordig wordt bijna alles aangeboden as a service, maar hoe ver rekt het elastiek nu werkelijk? Wouter Rubens (GD&A advocaten) zoekt het voor u uit!

Raadpleeg het artikel hier:*

 

*Dit artikel is enkel toegankelijk voor abonnees van MATConnect.

                                          

Deel deze update via LinkedIn
Deel deze update via Facebook
Deel deze update via Twitter
Deel deze update via e-mail

Al onze nieuwsberichten in uw mailbox?

Schrijf u in op onze gratis nieuwsbrief en blijf op de hoogte van nieuwe regelgeving, relevante actualiteit, niet te missen opleidingen en studiedagen, ...