MATConnect is een online bibliotheek van Vanden broele

Klantgericht managen: opgelet voor intuïtief denken …

Met behulp van theorieën en data stippelen managers minutieus de te volgen weg uit. Ook de weg die leidt naar meer klantgerichtheid. Maar daarbij wordt de hardnekkige aanleg die mensen hebben voor onlogische beslissingen vaak onderschat.

Ons snelle en intuïtieve denken heeft immer de neiging de controle over te nemen. We zijn dan ook – ook in ons streven naar klantgerichtheid – soms onze eigen grootste vijand.

Tom Vandooren (Quest-it) overloopt in onderstaand artikel enkele typische valkuilen die u altijd in het achterhoofd moet houden!.

 

                            

Geïnteresseerd in meer over klantgerichtheid?

Dan is het boek "Over dienstbaarheid" van Tom Vandooren en Mathias Van Compernolle, boordevol inspirerende informatie en concrete cases, het ideale leesvoer.

Bestel uw exemplaar op de webshop van Uitgeverij Vanden Broele.

Abonnees van MATConnect kunnen deze publicatie hier online raadplegen.

 

Deel deze update via LinkedIn
Deel deze update via Facebook
Deel deze update via Twitter
Deel deze update via e-mail

Al onze nieuwsberichten in uw mailbox?

Schrijf u in op onze gratis nieuwsbrief en blijf op de hoogte van nieuwe regelgeving, relevante actualiteit, niet te missen opleidingen en studiedagen, ...