MATConnect is een online bibliotheek van Vanden broele

Welke beloftes maakt u als klantgericht lokaal bestuur aan uw burgers?

Klantgerichte organisaties – en lokale besturen – focussen zich op wat (ze willen dat) de klant ervaart. En maken dit ook concreet, door het lef te hebben deze intenties te vertalen in harde beloftes. Deze uitspreken, waarmaken, goedmaken waar het misloopt en overtreffen waar het kan, is een eenvoudig recept voor kwaliteit in het oog van de klant. Tom Vandooren (Kyrat) vergelijkt in onderstaande bijdrage de klantbeloftes van verschillende bedrijven en wat hen uniek maakt. Welke klantbelofte(s) past het best bij uw lokaal bestuur?

 

                                           

Deel deze update via LinkedIn
Deel deze update via Facebook
Deel deze update via Twitter
Deel deze update via e-mail

Al onze nieuwsberichten in uw mailbox?

Schrijf u in op onze gratis nieuwsbrief en blijf op de hoogte van nieuwe regelgeving, relevante actualiteit, niet te missen opleidingen en studiedagen, ...