Welke beloftes maakt u als klantgericht lokaal bestuur aan uw burgers?

Terug naar het overzicht Welke beloftes maakt u als klantgericht lokaal bestuur aan uw burgers?

Datum: donderdag 23 juni 2022

Auteur(s): Tom Vandooren

Klantgerichte organisaties – en lokale besturen – focussen zich op wat (ze willen dat) de klant ervaart. En maken dit ook concreet, door het lef te hebben deze intenties te vertalen in harde beloftes. Deze uitspreken, waarmaken, goedmaken waar het misloopt en overtreffen waar het kan, is een eenvoudig recept voor kwaliteit in het oog van de klant. Tom Vandooren (Kyrat) vergelijkt in onderstaande bijdrage de klantbeloftes van verschillende bedrijven en wat hen uniek maakt. Welke klantbelofte(s) past het best bij uw lokaal bestuur?

 

                                           

 

 

Meer informatie over de mogelijkheden van MATConnect? Wenst u een vrijblijvende offerte of een (virtuele) demo? Neem contact met ons op via 050 64 28 18 of info@matconnect.be. Of neem alvast een kijkje op www.matconnect.be.